emma: you have to find the right ones

JAAAAARå, nu är man "pigg och utvilad" efter nightflight. Eller asså jag har ju sove men oj vad länge det blev?
Ialla fall så var nightflight KUL.
VI stod ju som sagt i kiosken, och det var fett nice, för så mycket kunder var det inte så då fick man ju leka istället. Men dom ursprunliga VIP-arna (careganget+anna alltså) som EGENTLIGEN var de enda som skulle stå där, fick hjälp frän oväntat håll. Till hjälp fick vi faktiskt några pööööjks från lövånger och MATILDA, min och olivias kära låtsassyster. Trevligt med lite support (men trots attt dom stod minst lika mycket som vi blev dom ju inte VIP för det ju). Vi kom hem runt halv 2 och var riktigt trötta. (DH - hur ska det gå?) Jag längtade efter sängen men på grund av mina tvångstankar satte jag mig vid datorn först. Samma för Liza.

Idag blire nog careganget, om dom vaknar nångång, för Liza lämnar oss här i northern Skellefteå för att dra till playa del Stockholm? Okej, hon ska till sjukhuset men oss hon lämnar här kommer sakna henne förfärligt mycket. EMO-girls, say CUT. AAmen, dessutom är man ju emo över gratis sms(u)(u)(u) Varför har dom aldrig lust att räcka till? Mina 500 som jag har kvar nu kommer knappast räcka till den 8 mars? Om dom ens klarar dagen....

När jag säger det här talar jag nog för alla medlemmar här på vår blogg: LÄNGTAR TILL DH.
Sedan var det inte så mycket jag vill säga TILL ER? hihi

pusss/emma

Kommentarer
Postat av: matilda

jag var ju vip

2009-02-28 @ 18:58:40
Postat av: Anonym

Dh is tha shiet ... tur man fick gratis biljett :P

2009-03-01 @ 02:06:52

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback