lina: you light up my life

TJOHOOOO!!
Nu har ju som sagt "Thecaregang" haha ja jag vet att vi är söta skaffat en blogg tsm. Det är ju som alla redan sagt ganska smart för vi gör ju typ alltid allt tilsammans och då äre ju lika bra att man har allt på en blogg än att alla ska skriva samma sak på 4 bloggar=]

Idag så ska jag busaa med mina söta vänner, tror vi ska på subway och äta och sen ska vi väl göra något annat antar jag. Ikväll så ska vi på night flight möte på söder och efter det så ska jag och Emma bleka håret:D!! Det kommer säkert bli fint hoppas jag iaf:]
Men nu ska jag gå och göra mig klar så att jag kan göra det jag har tänkt göra idag;P haha

Pusss!

Kommentarer
Postat av: lizae

åh, jag orkar inte söder.. :((a)

2009-02-09 @ 12:01:13
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback