Liza: bara PINSAMT.

Idag;
Okej, idag vaknade man ju åtta och tyckte att man hade all tid i världen innan man skulle vara klar.
FEL AV MIG! Fick spurta dit på min supersnabba-silver-cykel (en röd, gammal... GAMMAL, cykel) klockan var 9.23. Så jag hann ändå, tur för mig! Ger inte särskilt bra intryck om man kommer försent första dagen... (vilket jag nog ändå inte gjorde, kommer till det snart)

Väl på plats. Det första jag fick göra var att byta om till en svart T-shirt och ett svart, kort, förkläde (jag vill ha kläderna som minne, eller nej... Justja, gjorde sönder förklädet.. haha, woops!). Otroligt nog var det inte så fult. Tur de!

Sen resten av dagen (fram till tolv-halv ett) fick jag bl.a. bära ut drickor till kyldisken & ner i den hemska källaren där det fanns "omklädningsrum", också där jag bytte om (det var omklädningsrum-skåp, och på ena sidan skulle killar vara, och andra tjejer... Det var fortfarande samma rum och typ 1½m ifrån varann.Haha ojoj).

Jag fick också diska, och skära/hacka tomat. Men under den tiden jag gjorde det så kände jag bara hur det började bli varmt där inne. Blev suddigt tvärt, sen blev synen klar igen och jag är ju inte egentligen någon pussy, så jag fortsatte hacka. Men då kände jag att det blev ett 'lock' för öronen, ljuden blev dova, och allt blev suddigt igen. Jag kände att jag nog skulle svimma om jag inte gick ut.
Jag minns två-tre steg (men hann förfan 5 meter:o!) och så kände jag som ett avlägset slag mot huvudet. Sen hörde jag kockens röst, och jag minns att jag försökte titta men allt var bara svart. Det som var läskigast var att man hörde, man förstod nästan precis det alla runt en sa, men man kunde inte svara. Kunde inte ens se. Usch!

Så nu är jag klar om att tycka synd om mig själv!
Men det var så mitt förkläde gick sönder, och jag slog huvudet i en järndörr eller vafan det nu va. ONT. Så pappa kom (Okej, jag är väl pussy då :]) och vi gick till farmor som bor just mittemot och åt :)
 Nu sitter jag bara med huvudvärk som verkat komma mest nu och har spelat The Sims 2 sen jag kom hem.


roger that?
 
puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback