Liza: Bloggen

Hejsan!
Har funnits på http://lizaedman.blogg.se/ men nu är den puts väck när jag och tre andra valde att göra den här bloggen istället! :)
Det är då jag, Emma, Lina & Olivia som kommer att ha den här bloggen. Haha, vi & vårat "caregang".
Vi kommer väl förmodligen att skriva mest om våran vardag, så om du är nyfiken; glöm inte att kika in då och då (bloggen kommer nästan helt stensäkert att uppdateras varje dag, eftersom vi är fyra stycken ;)).
 
                      -Har du apb och vill se lite mer, he dig iväg in på caresmile

                      -Design kommer att ändras när jag har ork och tid, men tills vidare är det "Love"-temat som gäller (;

Nyss värmde jag upp en kopp te, ingefära/citron, och öste i honung. I hopp om att kunna rädda min förkylning som verkar återkomma igen & igen, igen & igen...
Vill ju kunna börja om med innebandyn, men förkylningen verkar ha andra planer för mig... :(

Ska kanske försöka ta iut med Kemi'n lite. Troligen inte, ville faktiskt det för ett litet tag sen. Men det suget försvann lika snabbt som killar flockas runt en tjej med silikon-bröst.
Så det blir nog troligast att sova

Men först kände jag att en låt som vanligt skulle passa fint=]
Pink - Long Way To Happy>

puss.
 

Kommentarer
Postat av: ollÄ

sluta nu, subway var din idé:)): och sluta dissa på msn(U)U)U)(U)(U)UU(

2009-02-09 @ 12:52:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback