Liza: FREESTYLER

 YEYE, hemma från NF!


Tråkigt att det är över och det var fan jobbigt att städa bort efteråt (aa)-

För dig som inte var där så missade du en jävla massa roligt
(hostidiothost).
Det var strax vid 1000 ungdomar som kom dit -Ju fler desto roligare sant?.



  •  Disco, något mindre än förra NF enligt Lina, då det inte var på samma ställe(återigen enligt Lina)
  • Tjurridning, stor risk att man vågade. Det gick inte lugnt ! 
  • Nagelmakeri
  • Hårdesign, några fixade andras hår osv
  • Försäljning av olika slag
  • Ansiktsmålning
  • GH
  • Lokala band
  • Sumobrottning
  • & såklart INNEBANDYTURNERINGEN =),tjejerna från kåge vann deras omgång. Killarna vet jag ännu inte

En av vimmelbilder från norran.se ;


<Mika?, Sabrin, Mimmi, Carro=)


& Här är egna tagna när Carl skulle köra tjuren ;)

Här under är en bättre bild

Så här fina var mina armar hos emma & olivia tidigare idag


(DH -09 bara för att det är nästa helg!)
men det gick bort i duschen, så ikväll såg dom ut såhär;
Vänster


Höger


& This hade jag på mig

& detta är en

påminnelse om vad jag heter på apb=D=D=D=D=D


Nu har mamma och pappa finally kommit hem (03.33).
Ska lyssna på lite musik sen se om jag orkar somna.

FAAN KING LÅT FFS :]
Bomfunk - Freestyler>
 
puss.
/L


   


Kommentarer
Postat av: simp

okeej fatta mkt :) iaf bra musik :)

2009-03-01 @ 12:49:21
URL: http://google.se

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback