Liza: Good times passes, Good times will come

Just nu;

Nu har jag suttit och nött gamla sims 2, i väl...5 h ca :] HAHAHAH
men jag fick inget att fungera, då blir man bara sur... (a)  Nu vill jag bara veta hur fan man får fram den där babyn som man kan ändra ambitionsgrejer, humör, ålder osv på. Fifan varför har jag glömt det :o

Imorgon;
 halv tio (TJOHO inte börja åtta för en gångs skull!)så blir det praoen på Stekhus Vegas!
Har varit väldigt dålig på att ta kontakt, så har inte pratat med någon där än ;$
Men ska höra då också om jag kan få ha lunch mellan 11-12, för Olivia har på Kanalskolan samtidigt då.
Skulle väl kännas LITE bättre om vi kunde äta tillsammans. Ska ta med mig pengar för säkerhets skull.

Allt för mig nu ska jag lira mer THE SIMS 2.

& btw! NY MOBIL, OCH DEN STANNAR! Inga nummer, har mitt gamla. SMSA OCH RING>
0767790290

puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback