Liza: Nobody wants to be lonely

NU har jag äntligen ont i huvudet.. Eller hah, "äntligen", men jag var förvånad över att jag inte hade det ikväll.
Jävligt skönt faktiskt!

Ikväll blev det finally ut bland folk igen! Usch vad jag känner att jag varit insolerad. 
Lätt chill med skratt som vanligt, och folk man känner. Trevligt. Mindre trevligt var väl de man inte känner. Hur kan folk ha så fruktansvärt stora och många fördomar?! Att döma från ikväll så är man hatad av halva Skellefteå. Kanske lite paranoid. Men intfan är det då mkt.

Efter pan är COKE alltid det bästa som finns, okej? COKA COLA FL!!!!
Som tur är så hade vi kvar lite från middagen osv, så jag fick muhhaa.

Nu blir det snart till att sova, nej... Kommer nog inte lyckas, är slö för jag fick ontont i huvudet nu.
Får väl kolla bilder och sånt tills det blir så bra så att jag kan somna,

puss. /L


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback