Liza: This time

Nu har precis vaknat! Ont i huvudet, jobbigt ?uja.
Jag hade tänkt sätta igång datorn för att spela lite sims. Men, jag vet inte vad som har hänt. Har inte velat spela det på 3 dagar nu!
Vad säger du om det va :]


Till de superfina ändringarna på bloggen.
Ändrade:

  • Temat(tjoho)
  • Header
  • Bakgrunds färg
  • Menyfärg
  • Textfärg överallt, typ
  • När man kommenterar, "Fyll-i"-spalterna
  • (TROR) "OM"-kategorin
  • Kategorier till själva inläggen, så nu har vi en var. Lättare att läsa, om man bara vill läsa en persons.

Så, nu vet ni vad ni kan skylla på mig för ;p
Jag har en fråga, BAKGRUNDBILD HUR?
När jag gjorde det blev det helvitt en gång och en annan hel grått (Beroende på vilken färg bilden hade som mest infallande i ögat).

HJÄLP !




Hedley-On My Own>


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback