Olivia: läser du det här är du bäst

NUså behöver jag inte berätta så mycke om bloggen, det har ju några andra redan tagit hand om. Det var ju bra men vad ska jag skriva om då? Första gången jag bloggar, det är typ svårt. Men jag kanske kommer igång senare om jag får många fina kommentarer? Jag brukar ju vara bloggläsare nr1, särskilt på annaorebecka, så ni får lov att kommentera:)

Annars så vet jag inte vad som händer idag, som sagt så ska emma och lina bleka håret, kul men kanske inte för mej:) dom tror jajg carear mig fruktansvärt mycke.. som jag nu kan avslöja att jag inte gör. HIIHHI bli inte sura men jag är less på ert tjat, faktiskt. Men jag hänger väl med dit om ingen annan har planer för mej? Otroligt skulle det vara menmen..
Subway idag, vare väl? Hoppas det, så slipper jag sitta hela dagen och titta på några som bleker håret.............................
/ollÄ youknow♣

Kommentarer
Postat av: lizae

YOO subway =D=D det hade jag fan glömt :(</3

2009-02-09 @ 12:00:28
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback