olivia: sluta nu

kom igen och blogga:O! mitt tredje idag och vissa har inte skrivit nåt. Det är dålig stil ju(U)U)(U)
Så då kan jag berätta en väldigt blond sak jag kom på om lina...
Det var för några veckor/månader (mitt minne:S), och vi prata typ om magsjuka elr nåt. Undra avrför vi alltid pratar om de, vi är typ skumma. Men då berätta jag att jag ahde haft magsjuka i typ två veckor en gång. Lina säger:
- Hur kunde du inte få anorexia då?
Vi (resten av careganget):
- Eh va?
Lina:
- Ja men du måste ju ha gått ner jättemycke i vikt?
Vi:
- Eh de är inte hur mycke man väger utan typ om man äter lite osv?
Lina:
- ehhhhhe.....
Vi:
- OFTA DU INTE VISSTE?!?!?!?!??!?!

som ni ser är hon ganska söt... "synd att du är så söt" säger jag bara. Ja.... det är av henne man får sitt stora skratt för dagen, det kan jag lova. Men den gången var det nästan överdrivet blont. Faktiskt, och ingen kan säga emot. inte ens du, lina.

Jag sitter då och lyssnar på söta låtar, men förlåt dom är bra.  Annars har jag inte så mycke för mej, den blonda personen jag nämde högre upp dissar mej på msn, samtidigt som jag dissar mina läxor. Naughty girls, säger jag bara. Men vad är sämre, dissa sin typ bästa vän eller dissa läxorna?

HAHAAHHAHA de här inlägget tycker inte om lina, verkar det som :] det handlar om henne verkar det som iaf. Då kan jag ju passa på att säga att jag inte är sur på henne elr nåt, hörde du det, ville bara inte att du skulle få för dej de:]
Slänger in en söt (och den enda bilden vi hade på bloggen) på lina, så alla ser hur söt hon är. Som jag sa, "synd att du är så söt"
/ollE♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback