olivia:skyndaskynda

det här får bli snabbt, ska på träning om typ en minut!!! Men jag ska faktiskt vara duktigt på att bloigga mm de ska jag AA_:D
Igår var  vi ju på nightflightmöte som sagt. KOM och köp korv av oss, de äger faktiskt:) (och ja, det här är reklam) Innebandyturnering, olika aktiviteter och disco, roligt må du tro.
Igår när dom blekte håret fick jag btw blekmedel på min fina tröja:(:(:( En fin liten fläck på axeln. AJa inte hela världen, men orättvist för ingen av dom som faktiskt blekte sig fick de.
idag var lilllina sjukis. Vi ringde henne på svenskan och fick reda på att hon hade ont i huvet. Liza hade trott det men jag var mer inne på att hon hade magsjuka. Vi prata om det hela gårkvällen, ordens makt youknow.
Jag och LIIIIIIIIIZa hade en söt liten trevlig dag på skolan iaf, som jag får berätta om senare. måste kila NUNNUUN
/oolivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback