lina: More than you, more than you know.

Idag så har jag varit på skolan, dagen har väl varit ganska bra ända fram tills vi hade fysik då jag typ somnade på lektionen och fick riktigt ont i huvudet av att lyssna på min "älskade" lärare kjell.
 Efter fysiken så satt jag Liza och Olivia och åt bullar som vi hade gjort på hemkunskapen som råkade bli lite ogräddade haha men dom var goda iaf.
 Sen så hade vi slöjd och jag gjorde faktist någonting för typ första gången(a) jag är sååå duktig!! Sen slutade vi, jag Liza och Olivia satt kvar på slöjden ett tag för alla hade ont i huvet och ingen orkade precis gå ut till skåpen, det är typ långt:] men efter ett tag så gick vi iaf ut!
När jag kom hem så gick jag ut med min söta hund och sen så gick jag in på datorn.

Imorgon så blire typ en rolig dag förutom att jag har svenska prov och franska förhör och jag orkar inte precis träna(a). På kvällen ska jag iaf på melodifestivalen med Emma å Olivia och sen så ska vi hem till mig å buusa:)
Ni kan ju alltid ringa om ni vill 0706335728:)

Men nu ska jag börja fundera på om jag orkar fara på träningen som troligtvis inte blir någon träning untan bara spår(a)

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback