lina:will you always be there for me?

Känns som om jag inte har bloggat på ett tag, men har bara inte orkat(a) Men nu ska jag föröka bogga lite oftare.
Jag kom just hem från min innebandyträning som inte gick speciellt bra men så äre ju ibland.
Idag så har jag varit på brinken där jag praoar och jag har typ gjort smörgåstårtor och semlor.
Kommer typ få göra samma sak varje dag så jag kommer nog att tröttna tillslut.
 Ikväll ska jag väl inte göra så mkt, ni kan ju smsa om ni vill 0706335728.
En "väldigt" söt bild på mig och Emma:*.


you´re the only one who knows exactly what I mean..forever and always..!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste juskriva vem de är som skriv..............

2009-02-18 @ 17:26:31

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback