emma: all those times I had the chance

kom hem för ett tag sen från att ha spela MINIGOLF, det var inte igår det. Spelade i alla fall med Olivia, Lina, Linus och Simon, jag rulade totalt med mina övernaturliga minigolfskills men på något sätt kom jag ändå bara trea??? Något skumt.

Tyvärr glömde jag ta kort men ni kan ju säkert föreställa mig  på en minigolfbana .
Superfint!


Ohno. Superäcklig spindel i handfatet. NOLIKE! Vilka dilemman man kan stå framför; alla vill bara ha bort den och ingen vill döda den. I-LANDSPROBLEM så det skriker om det. Men efter många om och med dödade Olivia den slutgiltigen med en flaska. Kommer drömma marddrömmar om det hemska knäckande ljudet....

puss och kram
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback