emma: and those I did not recognize

först vill jag bara säga att jag förbannar dem som inte uppdaterade denna bloggen igår.

I alla fall, även denna dag bjöd på mycket varmt väder, och som alltid när det är bra väder, konfa. Efter konfans slut drog jag Olivia och Lina iväg till STADSFESTEN som öppnade idag!!!!!!

Efter middagen såg jag och olivia film med pontus och martin, vi såg tre stycken, men killarna var för fega för riktiga skräckfilmer så det blev saw, scary movie 4 och evan den allsmäktige (?)


Imorgon börjar konfan inte förrän 1, fucking hate it. Men jag och Olivia tänkte ialla fall svänga förbi festivalen före, bara för att. Det är trevligt där.

Har inte åkt någonting än, men vi har utsett 2 stycken som vi skall bestiga någon dag. Men på grund av pengabrist så ska vi försöka tigga oss till att åka gratis. Funkade förra året så, why not?

kisses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback