emma: if I took a step back so I could see the whole thing

nu ligger jag här, IGEN, alldeles för sent för en sådan ung flicka som jag.


Mina tvångstankar tvingar mig att stanna vid datorn. Eller ja, något sådant i alla fall. Fuckig spårlaaggar för att jag inte kan hitta webben på den här datorn??!?? Jag kan använda den på msn och så, men jag kan inte hitta den på själva datorn? Men satans jävla sepe var fan är den satans lilla jäveln. Helvete. Jag har ju tittat på varje jävla ställe i hela den här jävla datorn som jag för övrigt älskar av hela mitt hjärta. VAR FAN ÄR DEN.

Okej jag borde inte få skriva inlägg såhär sent på kvällen.......men om jag lovar att vara lugn och fin från och med nu så borde det gå bra....MEN HELVETES SATAN VAR ÄR DEN. Jaja, måste lunga mig... tror jag ska städa om i mitt rum lite.


superfina!

puss och kram
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback