emma: if there was just one right thing to do

kom nyss hem från vb
, var  inte jättevarmt men inte sådär jättekallt heller. Hinner inte skriva nu, måste gå och duscha och fixa så att jag inte ser ut som en jävla snögubbe på grund av att jag är så torr över hela kroppen känns det som? Jaja, sen ska jag i alla fall packa till pappa och sen, oh spänningen stiger, ska jag FARA till pappa och äta middag. Hoppas på grillat. Hoppas pappa läser att jag hoppas på grillat. Och om han inte läser det här hoppas jag på att han hoppas på att jag hoppas på grillat så han har fixat det.



puss och kram
/emma

Kommentarer
Postat av: okänd

FAAAAN va sexiga ni är!!!!!

2009-08-02 @ 19:25:29
Postat av: mej

Faaan va jag skulle villja knulla er där och slicka era fötter!!!!!

2009-08-02 @ 19:27:49

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback