emma: in case that this is the last time

bara för att det har blivit en rutin:

här får ni ännu en vacker dikt
.
Och den ska handla om.....att vi far hem imorron. Det blir bra.

Imorgon far vi hem igen
jag känner  ingen som heter Ben
Jaja det var ganska oviktigt här
för imorgon ska vi i cirka 9 timmar förorena vår atmosfär
Med bilen ska vi åka
jag och Lina kommer börja bråka
sova kommer jag också göra då
hoppas ingen tar kort för när jag sover är jag snygg som få
Men Olivia är ju också fin
hon tycker om lukten av bensin
Nä men hon är väldigt söt i alla lägen
lika söt som överkörda djur på motorvägen
Nej men det ska bli skönt att komma hem
förresten Matilda, ikväll åt vi upp din godisrem

Nu måste jag sova
nånting nånting nånting lova
orkar inte rimma mer
skriver bara nåt random bla bla ler
byebye hejdå
nu ska jag från datorn gå

puss och kram
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback