emma: should it be easy?

woho! facebook my life! not jag fattar ingenting men sånt är livet. bli vän med mig<33


sitter fortfarande här i soffan och gör ingenting, klockan blir mer och mer men här ligger jag kvar.
Vet absolut inte vad jag ska göra idag, någon som har ett bra förslag? Någon som vill påverka min dag positivt? Hör av er.


Igår hade vi ju som sagt mys med film osv, hann inte se alla som vi ville se men det blev i alla fall skicka vidare, ps i love you, i taket lyser stjärnorna och halva click. Och jag grät till varenda film. Sött.


såhär kul kan man ha en måndag under sommarlovet:




roligt liv..


puss och kram
/emma

Kommentarer
Postat av: Rasmus

tackar. hmm idag ska jag ner till stan för att fixa lite hawaii skare till mitt tema som ja ska ha på min fest:D sjävl då?

2009-07-13 @ 14:08:29
URL: http://rasseboooii.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback