emma: the little sparkle of hope lights up the whole room

God eftermiddag alla läsare

Har just ätit en stadig middag på makaroner och korv och har nu satt mig tillrätta med datorn för att smälta maten. Tidigare var jag på stan med Matilda och Olivia, så trevligt så trevligt. Vi provade några snygga outfits men på grund av vår pengabrist blev det inga inköp.


Helt underbara. Jag förbannar min orikhet.

Efter det kände jag för att ta en posebild så here it goes.



älskar er alla underbara läsare
ni betyder mest
har jag inget liv eller har inget liv jag?


puss och kram
/emma

Kommentarer
Postat av: Claug

Svar:



Ligger bara i sängen och chillar. Själv?

2009-07-13 @ 19:03:06
URL: http://claug.blogg.se/
Postat av: m'

söt blogg :]

kommentera min gärna !

2009-07-13 @ 19:04:14
URL: http://maryslifestyle.blogg.se/
Postat av: matilda

vi är fina

2009-07-13 @ 20:26:28
Postat av: Anonym

emmma är snygg

2009-07-15 @ 18:56:58

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback