emma: when the road ends, shall we still continue going?

ohhhhhh ikväll smäller det......
för vem kommer på festivalen om inte...*trumvirvel* DARIN!!!!
Och jaaaa, jag tycker faktiskt han ÄR bra PÅ RIKTIGT.

Ialla fall, igår kväll. Spenderades med rätt mycket olika folk som Liza redan skrivit, bland annat careg förstås, lövångerborna, linus, martin pontus och deras (förlåt mig) random vän osv. Trevligttrevligt. Hann med att MISSA eric hassle, ta mitt liv tack, och åka en massamassa. Vågade mig till och med på den som går upp och ner... TVÅ gånger!! Jag har aldrig träffat en modigare person än mig själv. Dessutom hann vi äta på Max.

Men ikväll är det ju som sagt dags för det viktigaste.. DARIN. Yes. Gissa vem som kommer stå längst fram? 

puss och kram
/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback