fem små grisar hoppar på en väg

Tja, jag tänkte bara få emma att ljuga lite och uppdatera ikväll faktiskt. 
Idag på konfan gick vi upp i cp klocktorn med CP TRAPPOR. Någon som inte dog vill jag gärna höra ifrån, jag trodde jag skulle falla sönder. Och inte blev det bättre av min hyfsat korta kjol som envisades med att blåsa upp ..=(

Kvällen var helt okej.
För min del delades den till stor del (del,del,del hahaha) mellan careg/lövångare/martinpontus,igoz (MMH JAG VET VEM DU ÄR !!!!!!!1) och carl,natta,camilla OSV<3 
Riktigt fränt vare inte njet men hörru. Det finns en lördag natt kvar att leva(eftersom vi alla kommer vara döda på söndag så vi har våran riktiga konfaavslutning i kyrkan... halv tio ska vi då vara där. KUL! .............) Så.. YOU GO GIRL ! internt skämt puss(L)




Det kommer förmodligen mer bilder sen :)
Nu ska jag sova, ska upp tidigt =D

puss. /L



Kommentarer
Postat av: emma

ASSÅ HFD HDSGHSDHGK

det där var INTE ok bilder på mig

men......okej jag låtsas att jag gjorde till mig på bilderna

2009-07-04 @ 12:03:57
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: Martin

Ofta ni lyckades ta kort på mig :(

2009-07-04 @ 18:13:56
Postat av: jonte

asssa ja vafan gjorde jag :P ser inte bara lite mysko ut (A)

2009-07-04 @ 18:56:35

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback