lina: det är dig jag vill vara med..till livets slut

Fäörlåååt för jätte dålig uppdatering men jaaa har inte haft tid eller jo det har jag men har inte orkat.
Ikväll har jag varit med Matilda och vi har lämnat tillbaka filmer på hemmakväll, varit på busstation och torget och flummmat runt. Sen for vi till hemmakväll igen för att köpa godis och sedan fara till campingen men då blev det att vi hyrde en film ist( jakten på lycka) så vi for hem till henne och såg den.
Efter filmen började vi prata om gårdagen och kunde inte sluta skratta precis som igår, nått fel måste det vara på oss helt seriöst ingen fattar någonting och igår på trästocks trodde nog alla att vi var riktigt fulla asså.

Men nu ska jag sovaaa och tagga inför imorgon då tre umeåboys kommer till skelltown ahah lät som chineeeees(a) för att leka med mig emma och olivia, du behöver ju inte misuppfatta. Det kommer bli riktigt trevligt hur som helst och jaaa jag LÄNGTAR.




 Chillat AV: a,
sluta röka då

SVAR: fattar inte vad du menar med det eftersom jag inte röker:)?




puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Varsågod. :)

2009-07-20 @ 10:28:41
URL: http://tobeida.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback