lina: trodde det var över, men det var bara en ny start på samma sak

Idag vaknade ajg klockan 8 av en liten sak elelr ingen sak utan rättare sagt en liten människa aka barn som skrek, kunde inte somna om så jag gick upp och märkte till min förvåning att typ alla gäster som var här satt och åt frukost KLOCKAN 8:O:O say whaaat!?!?
men jag gjorde iaf dom sälskap och var så där lagom trev,lig som man är när man blivit väkt klockan 8.

Sen typ for dom och nu sitter jag ensam och övergiven inne på mitt nystädade rum.
Pratade just med emma och vi ahr kommit på et´t chema för dagen:

1. Vi far till emma och olivia och tar kort
2. Vi mublerar om deras rum
3. Vi far till mig och bakar
4. Vi far till hemmakväll och ser sedan filmerna vi har bestämt att se i typ flera månader hela kvällen/natten samtidigt som vi äter det vi bakat.


Låter inte så tråkigt om du frågar mig men det kasnke bara är jag som har dålig smak, den frågan kan vi ju diskutera om ni vill.


det är väl meningen



puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback