olivia: all the time i think of you

tjenamors
hmm... fast jag itne bloggat på aslänge har jag inget att skriva. skumt random
idag blir det iaf konfa, sista före den RIKTIGA konfirmationen. det är skönt. after that så sticker vi nog hemåt och far efter maten mot stadsfesten, med kläåder på. Inte sådana som jag hade igår då jag halvt frös ihjäl, utan riktiga denna gång. det blir gr8

och för de som missat, på måndag sticker moi et emma 2 stockholm, och stannar där random time. Med det menas att vi inte har bestämt när vi ska fara hem än. hoppas ni borjar sakna oss redan nu, annars kanske järvarna kommer och skrämmer er mitt i natten,. DET skulle ju inte vara så kul.

jag fick ju pappas mobil för ett par dagar sen, och har redan hunnit ta 231. Jagvet, det är skillz menFUCKING RANDOM så går det inte att lägga in dem på datorn. Jag tror jag dör, vill se dem förstorade hehe därför att de är så fina.säkert.
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback