olivia: and once again you let me down, why trust you

nedstigen i sängen nu, myyysit.
eftersom jag inte har något särskilt att skriva om kan jag köra en klassiker: randomfakta om mig för stunden

  • har aldrig, färgat, blekt, slingat håret eller nånting sådant. detta är min naturliga färg
  • jag saknar en person väldigt mycket
  • men längtar efter en annan
  • när jag var liten var jag extremt kort. så var det ända tills jag började 7 ungefär.
  • börjar bli ganska trött
  • det finns så mycket jag skulle vilja skriva just nu men inte kan
  • tror jag ska avsluta detta inlägg då jag inte kommer på nåt att skriva. men jag har en känsla av att vi snart möts igen

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback