olivia: closed my eyes for a moment and now i'm lost

förlåt om det har blivit tjatigt, men jag är så trött, så trött.

ikväll blev det minigolf as you know, och såklart kommer kingen herself på pallplats. 2:a blev det slutgiltiga resultatet för mig. ragnar fick se dagens ljus ett llitet tag, men tyvärr snodde lina honom utan mening.

prestige är inget konstigt ord, helt normalt, användbart, i alla fall för mig. har upptäckt att typ ingen vet vad det är? hur kan man inte veta? jag förstår inte, jag brukar ju faktiskt använda det.
lina brukar ifs säga att jag och emma har inbygda ordböcker i huvet, men det är bara för att hon är såsöt och inte förstår dem. och vadå. jag använder inte konstiga ord. prestige är inget konstigt


denna människa av kvinnligt kön förstår inte vad prestige betyder. hon i bakrunden förstår däremot allt eftersom hon är the king of the world

/olivia

Kommentarer
Postat av: lina

I LIKE IT!!!!:D

2009-07-12 @ 02:13:12
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback