olivia: don't know how

jag sitter med datorn vid matbordet, och utbrast: NEJ jag har inte bloggat. anledningen till den panikartade meningen var att jag inte hade strömsladden och det bara var 7minuter kvar på batteriet. smart som jag är tänkte jag blogga snabbt. men emma kommer med det genialiska förslaget att kanske hämta strömsladden? tur att nån här tänker.

blev idag väckt av en liten kille på 5 år, även kallad albin. pappa är och spelar golf och filmen var slut. såklart blir jag offret. det blir jag jämt.
idag när pappa kommer hem ska vi kanske nånstans, typ vännäs eller umeå eller nånting. får se när klockan är ungefär 14.30. och ja, i vår familj så är vi alltid såhär impulsiva. eller kanske inte. 

 
victory!!!!
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback