olivia: if life was as a candy, good all the way

jag sitter i min ensamhet här på mitt rum. med godis. det är gott. jag har 1 av 3 kvar.
navid for just. jag vann inte över han i buzz idag, men det var för att vi inte körde. och tro inte att han nånsin kommer att få glömma att han förlorade. inte en chans

tror jag ska göra mig klar för bed, men först vill jag äta mer godis, har inte ätit på år och dagar. om vi stryker år så har vi det rätta: dagar.  typ sommarlovsrekord för att inte äta godis.

nu har jag en godis kvar. sen har jag bestämt med mig själv att jag ska gå och göra mig klar för sängen for real this time. så jag avslutar nu med en bild på mig och min godis


snygg bild förövrigt!
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback