olivia: it doesn't mean anything

nu har jag alltså fixat mej OCH snabbstädat rummet = det mesta under sängen... jag är så lat att jag inte ens orkar slänga in det i garderoben. oj. men jag är awesome!

och äntligen är det sommar igen. när man inte kan fara på vitbergs för att det är för kallt är det inte sommar, i mitten av jjuli. inte för mig
men nu, shorts på kvällen! är det nåt som är somrigt så är det att kunna ha shorts på kvällen. jag älskar det. love it. j'adore (det?). ich libedisch (stavning++??). jojagog älolsoskokaror dodetot

shorts!


/olivia


Kommentarer
Postat av: malinhe - fotobloggen

SV: jaop :D

2009-07-14 @ 23:53:58
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback