olivia: it will never stop

jag väntar. och väntar. och veeeeentar på lina. felstavningen var med mening.
tänk så lång tid det kan ta att göra sig klar. medan jag väntar så är jag instängd med egen fri vilja  på mitt rum, isolerad från omgivningen. har inte varit särskilt social med mina ssyskon today, men de verkar ha ganska kul utan mig. jag hör skratt.

när lina är klar tror jag att vi ska på stan. men det är inte säkert, har tappat suget lite när jag har fått vänta så länge. haha fast det var iförsig mitt förslag... tiderna förändras, liksom människorna.  jag är inte densamma som för ungefär en timme sen. fatta???
nej men ok jag har ganska tråkit. dessutom ligegr jag oskönt, så mina armar typ domnar bort och jag får kramp i händerna. datorn på golvet och jag på sängen var bara skönt i ungefär 5sekunder.

randomfakta: jag har typ träningsverk i min vänstra tumme? nåt förslag hur det kan ha gått till?

några randoms på trästocks. bilden var lika random som träningsverken

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback