olivia: it's raining just for me

liza var visst inte nöjd med våra uppdateringar. då har jag två saker att tillägga.
för det första: gör det bättre själv (you knonw you can't, I'm the king of the world)
för det andra: ..... det kan ligga nåt i det. läste mina inlägg för länge sen, mucho better. är det så på riktigt? håller vi på att tappa stinget? förlora greppet? har vi SLUTAT slå huvudet på spiken, vara klockrena, makea it work, vara rosiga grisar (okej???), vara wild and craZzZzZZzzzy som på¨de gamla goda tiderna?
jag känner du ju själv, jag drygar typ i mina inlägg. why?? ingen som vet, ingen som vet. låt som passar som svar: vem vet itne du, vem vet inte jag... ni vet vilken.

det kanske bara är en stockholmstorka? hoppas. annars kan det också vara en sommartorka, lite mer omfattande men ändå.... OK. Det värsta skulle vara om jag faktistk blivit tråkigare och sämre på att skriva intressant och roligt. men ändå.. vad kan man säga..
spiderman surfing
funy stuff
spank the monkey
(hihihi)
ditt och datt
stiiff och stuff

eller som jag känner om fallet är så att jag blivit myket tråkigare':
fak u u faking faking fak
eller kasnke:
fuck you you fucking fucking fuck jävla fucktard gå och dö du är så jävla falsk!asså jävla bitch, kan du ba dra. you're worth less than nothing. jag skojar inte. akt adig, jag bits (och är bra på det!)


öh.. så kan ju emma se ut ibland.  hon kan jju se rätt farlig ut om man tittar på den med x-ögon, alltså såhär: x)
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback