olivia: keep holding on to something that's gone

imorgon klockan 12 blir vi upphämtade här i knivsta. Av: Lina and Peter
väckning klockan 09.00. vilken service vi har på dehär stället

9 far mamma, katrin och albin hem mot skellefte men här stannar vi kvar i 3 timmar mer. Bara för att få åka med lina hem, hon måste verkligen känna sig älskad.



kvällens citat av moi: (som verkligen kan låta... fel)
- jag har hår överallt
vad jag menade var såklart att eftersom jag hade kammat mig jättelänge, hade det lossnat jättemycket hår som farit på hela mig.

På tal om det så kom jag att tänka på nåt jag och emma skrattade oss fördärvade åt när vi var på kolmården. Lina skrev ett sms där det stod:
-om ni ser min broscha så hälsa åt han
whhaat hon har ingen broder. Efter ett väldigt förvirrat svar skrev hon:
-öööh a monkey brother:) pappa ville att jag skulle skämtaxD Hahahahahaha

haha klockrent? eller öh... random? konstigt? 2random 2 b trrue
"spank the monkey"

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback