olivia: playing and risk everything

så nu sitter jag här.... i sängen med min nya dator!1 min alldeles egna, fina, nya, söta, snygga, svarta, glansiga, underbara, sexiga laptop. vem trodde att den dagen skulle komma, och att det skulle vara idag?

så nu kan jag vara inne på msn, lyssna på musik, apberget, bloggen, ladda in bilder osv utan fruktansvärt lagg. det känns bra
den här underbaringen ska följa mej everywhere i go och jag säger detsamma till den. lämna mej aldrig(L)

jag tror jag hittade rätt
nu: en dikt tillägnad en särskilt söt dator som jag träffade idag... du vet vem du är
min söta lilla dell
jag tycker du är väldigt snäll
det var så bra att du fann mej
just när jag som mest behövde dej
jag vill leka med dej på en äng
men du funkar bäst i min säng
eller vars som helst i mina hus
jag tror vi kommer hitta på mycket bus
jag träffade dej idag
och vill aldrig att ditt batteri ska ta slut
jag hoppas att det blir du och jag
utan krångel livet ut
<3

tillbaka till verkligheten; imorgon sticker vi (jag och dell), emma mamma och albin till stockholm. ragnar ska också följa med, och det är min nydöpta kamera som jag också fick idag. ragnar och jag ska bjuda er på mycket nöje när vi kommer hem. tro oss

ragnars allra första bild!1 säg grattis

och som ni förmodlingen har listat ut redan så är anledningen till ragnar och dell att vi hade konfirmationen idag. dessutom fyller jag och hon som brukar kallas emma 15 år snart, och då kanske vi inte får så mycket då.. men jag dell och ragnar är glada iaf.
allt gick då bra, till och med min läsning! ingen stammning, stakning eller andra olycksfall inträffade. otroligt! Men jag kan erkänna att vår sång lät som jag hade trott. den lät förjävligt

ska snart ta lite paj, vänta in mamma från golfbanan och sen dra ut och mot sunnanå. jag tror  ragnar ska få följa

/olivia


btw. nu kommer det bli fler uppdateringar + mer bilder, ganska mycket beror det på attt jag förmodligen inte kommer sova så mycket inatt eller nån annan natt, utan gulla med dell istället


Kommentarer
Postat av: anna

WIE GRATTIS TILL OSS :D:D:DD:D:D:<33<3<3<<33<

2009-07-05 @ 23:09:29
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: Martin

Gillar dikten :P

2009-07-06 @ 01:30:18

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback