olivia: something fell apart and was never built up again

nyhemkommer från gröna lund . det bästa var väl insane, åkte den 3 gånger men fick köa a lifetime varje gång. tur att vi är små kissemissar som har många liv.
men faktiskt, den var hemsk men hemskt kul också. dock blev man lite nervös när den stannade just före vi skulleåka och vi fick vänta jättelänge på att de skulle fixa den, dessutom lämnade lina mej i sista ögonblicket så jag fick åka med random p11 som var tvungen att komma ner till sina föräldraar.

imorgon blir det norrtälje för shopping osv, sen vidare till ikea. Det enda jag riktigt behöver är skor. mina faller ihop just i detta nu.
men ska vi itne tas och testa bilduppladdningen igen, jag tror vi gör det. here it goes:

okej de var fortfarande assegt att ladda upp, men här är iaf en bild på emma från kolmården jag tog mig friheten att göra om lite. mitt första försöksobjekt på picasa, kan man säga

okej random bild men nu har jag äntligen kunnat ladda över mobilbilderna, och var bara tvungen att lägga in den här., jag råkade ligga på min mobil när vi solade....

vår maskot... en riktig järv!

emma på väg till flygplanet.. en riktig karriärkvinna!

/olivia

Kommentarer
Postat av: emma

får jag fråga varför du har gjort min kind knölig och ringar/bulor under mina ögon:(?

2009-07-09 @ 02:11:31
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: JohnM

K810i? =D

2010-11-27 @ 16:43:11

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback