olivia: stuff like this make me angry

fan i helvette jävlar alltså

förlåt för det ovårdade språket och det otrevliga bemötandet, men det har hänt en hemsk grej. nej, två om inte fler.

först skulle jag se på randomvideo. hittade det inte på youtube  men de har alltid varit svårfunna, men jag visste att nån av oss hade länkat den här i bloggen, så orkade till och med leta upp den. trycker på play, och vad  får jag se. Jo, en liten text där det står att klippet tagits bort av användaren.
!")!#()!#"/"#(!)!"=?!==?=#(327

'nej jag ser på DHkillem som säger 'men ändå.. bra''. går in på norran, söker igen det och: klippet hittades inte. fast jag hade hittat det. med andra ord: borttaget.

hur i hela världen ska jag överleva?


/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback