olivia: the desire is so strong, who can hold against

idag har jag ingen pepp på någonting alls känns det som. eller jo, några helt random saker som att städa och duscha(???)
dock gillade inte emma mina förslag, så om hon har något så blir det väl det. ibland har itne jag så mycket att säga till om.


jag är också en av dem som lyckas med konsten att bli förkyld på sommaren. På tal om det kommer jag ihåg en dröm jag hade. vi var på nåt random place,. massa pers jag känner, och fika typ hela tiden? plötsligt blev liza ledsen och när vi fråga vad det var så sa hon att hon tyckte synd om mig och emma som var sjuka typ hela tiden på vintern.

stort frågeetecken på det. är det några som ALDRIG blir sjuka så är det då vi. förutom jag just nu, vill säga.


jag just nu. trött och förkyld

okej, emma och lina har typ klurat ut hela dagen. de hade lysnat på mina förslahg, men vad precis vi ska göra får ni veta senare. är ni sugna på sorgliga filmer kan ni dock höra av er.
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback