olivia: the world turned upside down

hemma från kåge. först väntade vi på maten och svalt halvt ihjäl på köpet. sen åt vi, och efter det  satt vi och kände oss mätta. MYCKEt mätta

har packat lite småtjaffs jag ska ha med till lina, vi ska sova där både idag och imorgon eftersom vår gävleresa börjar tidigt, tidigt och slutar sensent. och mamma och albin är i stugan. och vi busiga småbarn får inte sove hemma själva. I wonder why, vi som är så skötsamma och snälla. seriöst.
ska nog börja fara snart, men  det var ju nästan som att jag hade glömt bort er. klart jag inte har, inte imorgon heller fast ni inte kommer höra av er på hela dagen. ni ska bara veta att... jag tänker på er. jämt.


wow. look at that.

you look like a millon.
/olivia

btw. PUSSSPUSS åååå kommer sakna er!<3 gör det redan! det har varit vi så länge... kommer aldrig glömma! jhag lovar att skriva så snart jag kan(L) pussokjaam<3

Kommentarer
Postat av: emma

åhå jag blir ju till och med attraherad av mig själv där på sista bilden

2009-07-31 @ 21:47:42
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback