olivia: to feel, is everything

gick från emmas rum till mitt, tog min dator och gick in på min msn. okej? det var konstigt

om du skulle beskriva dig själv med bara 3 ord, vilka skulle det vara? klart är jag seriös och säger annorlunda, konstig och fascinerande. emmas var sss, snygg sexig singel. inga problem med självförtroendet dära

förresten. i emmas rum har jag suttit hela kvällen. vi var väldigt coola i webben. ibland ledsna, ibland glada. ibland µ™¶¼®£$put it in my mouth UNICORN UNICORN UNICORN unicorn!!! !!! !! !!!!!!! !! !! ! !! !!!!! . ibland skrattade vi, ibland inte. föränderliga tider vi lever i


vilken ful bild. ser ni emmas smink? det ända som lyser upp. verkligen fint

nu ska jag göra mig klar. sen ska jag vara pinsam, nu får inte veta vad jag ska göra
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback