olivia: using the trust to lie

jag vaknade för ungefär en timme sen, måste vara något slags rekord för mig. men då var vi ju uppe till 20 i 4 igår och såg film. men det är ändå inte förfärligt länge, nästan normalt.

jusstja. igår. vi hade 5filmer att se, vi såg 3och en halv innan vi alla somnat och sen gick och la oss. och vi grät, iallafall jag, till skicka vidare. finns få sorgligare filmer än den.
dessutom så åt vi tillsammans upp 10glassar och nästan allt på vårt 'fikafat'. smala? svar: jovisst

snart borde jag stiga upp så jag inte slösar bort hela dan. det är faktiskt bland det värsta jag vet,att slösa bort dagen med att inte göra nånting

åhnej, hade ingen bild att lägga in. ni får härda ut så länge

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback