olivia: you know what you are doing to me

bort med det gamla och in med det nya! jag har duschat

bara en fundering som också är en sak jag stör mig på; om man är med nån man inte känner så bra, varför är vissa inte sig själva?
jag menar, om man inte är sig själv när man lär känna dem, kommer man nånsin kunna vara det då? och är det verkligen värt att vara kompis med nån man inte kan vara sig själv med? det är ju inte kul att alltid försöka vara någon man inte är , så om de inte kan acceptera eller tycka om en som man är så får de väl vara. det finns alltid andra som faktiskt gör det
jag gillar inte fejk

ookej sådär seriös är jag ju oftast inte. men ibland så är jag det. sometimes. då och då. nu och då. här och där. härsan och tvärsan. nej, det här går överstyr!


sådär seriösa som vi oftast är. coola också

/olivia




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback