emma: to re-live that time again

i need a miracle
om denna risighet ska försvinna. And it will not. Får leva med det. Eller åka hem med det i alla fall. För om cirka 1,5 h SMÄLLER DET! VI FAR HEM! Längtar! Saknar alla kompisar!<33 Nä men seriöst. Jag vill faktiskt hem. Hoppas bara att vädret hemma inte är så risigt som det verkar vara.

No fuck internet la av igen. Det var ju jobbigt. Det enda jag kan göra då är att skriva. Skriva och skriva. Och jag har inte ens något att skriva om.

NEJ MEN SE PÅ DEN DE FUNKAR IGEN. Nu ställer vi oss upp och tackar. Kan ladda in some random bild.
okej DEN var random

Ska vi ta lite randomfakta bara för att?

  • Jag sitter på golvet
  • och jag får jävligt ont av det
  • Oroar mig för att mina gratis sms kommer ta slut när som helst
  • På youtube heter min användare jahaaanej
  • Har samma lösenord på datorn, apberget, bloggen och massa random sidor
  • Min apberget har blivit 'hackad' en gång
  • Jag smsar nästan aldrig nån, jag väntar på att dom ska smsa
  • samma sak med msn
  • Hatar att bråka med folk
  • Det snyggaste på killar är deras ryggar....och armar

puss och kram

/emma


 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback