lina: i love you bby

hejduuuuu,

jag har typ duschat för nån timme sen och tänktre göra mig klar men har verkligen ingen ork och träningsvärken jag har hjälper inte precis till heller.
så någongång kanske jag möjligtvis orkar ta på mig en tröja och torka håret osv så att jag sen kan göra någonting av den hära underbara kvällen i skellefteå.

Tänkte faktist spendera kvällen med tro det eller ej men det är faktist emma och olivia, vi kommer nog ha riktigt trevligt hur som helst. Kanske leka ute någonstans, ring om du vill vara med.

jag har en låt på hjärnan som jhag verkligen inte får boooort och det är den hära söta, underbara, finfina låten:






pussar till söta personer/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback