better off alone anyway

Hej!
Jag har tänkt på en grej rev run har jävligt mycket vettigt att SKRIVA, men i verkliga livet verkar han inte ta lika hårt på ansvar och inte heller ha alltför passade/lämpliga kommentarer i vissa sammanhang. Det är bara ett bevis på hur olika folk över internet kan vara i jämförelse med verkligheten.
Visst, han kanske är så där smart när han försöker vara det. Såklart. Eftersom det ändå är han som skriver allt. Men jag tycker han borde leva upp till sig själv, vilket han inte gör i realityserien som går på MTV 'Run's House'

Bara en tanke, och en självuppfattning :)

Just nu sitter jag i alla fall på Hotel Oden. Haha japp, tidigare det hotell jag så klagat på. Men jag har insett att de har gratis solarium och gym, bastu och allt sånt som jag saknade tidigare. Det var faktiskt riktigt, riktigt välskött också:D

Som jag kanske redan skrivit så missade jag planet jag skulle åkt med klockan 6.15(nånting efter 6.00 i alla fall). Så vi missade den dagens tid hos jaa.. Vad det nu är jag ska på. Tror det mest är massage/hon-ska-trycka-i.min.nacke-och-rygg-så-jag-dör-behandling :)

I varje fall så tog vi 10.00(nånting med tio iaf)-planet och kom till Odenplan strax före tolv.
Igår gjorde jag nästan ingenting. Åt på restaurang Pompei (som jag TROR har någon koppling med Markoolio, dock minns jag inte)

Idag har jag varit riktigt duktigt kolla:
  1. För det första så jobbar mamma samtidigt som vi är här, så jag är alltid ensam när jag vaknar. Idag vågade jag tillåmed lämna frukostbrickan, som jag så stort fruktat att göra. Eftersom man måste ta det i hissen, sen ner i receptionen, sen in i matsalen. LÄSKIGT!
  2. Andra saken inträffade just efter jag lämnat brickan faktiskt. Jag skulle ner till solariumet. Då måste man be personalen i receptionen att trycka ner en bakom disken. Eftersom det inte går ta sig ner dit på annat sätt.DET VÅGADE JAG =D
  3. Och sista saken för nu (det kan hända att jag är duktigare senare idag med) så åkte jag ner med bagaget(oerhört mycket för så kort vistelse) i hissen, gick till receptionen och sa att jag skulle checka ut. Samtidigt som jag berättade att min mamma har det andra 'kortet' till hotellrummet. De sa att de redan var informerade om det, och att min mamma redan checkat ut. 
OMG, jag är så fucking duktig!
Och nu var det en till sak :D
En tant satte sig framför mig och efter en liten stund vände hon sig om:
Stöer deät deäj oom jak ringR ett sAaamtAll?

jag sa nej, DET ÄR DUKTIGT! För det stör mig lite faktiskt :] Men inte så jag dör direkt :]

LOL puss på mig och nyp mig inte i stjärten
Sicken otur att ingen är inne nu när jag är uppkopplad. Min otur =( aja :(

Stackars sate om någon orkade läsa allt det här HAHA. Men ajg behövde få ut det

&förresten, om alla ville veta. JAG HAR BRÄNT MIN PÅ RUMPAN=(=(=(=(=(=(=(

två 'coolingar' som inte har med inlägget att göra
puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback