emma: älskling

ETT MIRAKEL HAR INTRÄFFAT. Jag överlevde ännu en dag med elevens val! Uppvaktning undanbedes. (INTE komkomkom och fira lite).

Efter den löjligt dryga dagen blev det i alla fall stan med HELA careg. Skulle bli inköp av skor för min del, men det blev det inte. Dock blev det det för Olivia men bilder på det får hon allt ta och lägga in själv. Annars blev det även äta pomfritt (frasses) och äta tårta (lizas farmor och farfar).

Just nu får jag damp för att ljudet på vår dator inte funkar. Jag tog upp detta för mamma och hon förklarade för mig att ljudfiler måste installeras. LJUDFILER???? Vaddå ljudfiler????? Vad är det??? Varför är jag så otekniskt?????? Var frågor som virvlade runt i mitt stackars huvud när ljudvågorna från mammas svar nått mina öron.

Nu ska jag fortsätta lyssna på radion. (Som har dålig mottagning och just nu består av en intervju med nån som pratar om fiske)

en cool fisk jag såg på djuraffären en gång för länge sen. Saknar den fisken.

kissses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback