emma: att jag inte längre kan komma ihåg

Eftersom jag vet att många därute inte fattar ett dyft av vår humor, ville jag bara snabbförklara den lite.

Ärligt talat, vår humor suger. Vi skrattar åt allt, särskilt saker som vi 'stör' oss på, osm andra säger eller gör. Därför tycker vi att det är jätteroligt att skriva 'oseriösa' "kärleksbrev", med ord och meningar som andra brukar använda seriöst. Ett mycket bra exempel, som vi skrattar oss fördärvade åt, är det 'brevet' Olivia skrev till Steve igår. Läs och njut (skratta)



okej nu ska jag duscha så jag itne ser ofräch ut på filmen:) ouyss puissis for real this time längatr efter dej<3 saknar tiderna<3 alla minnen, kommer aldrig glömma!<3 du var den bästa<3! du betyder allt för mej! lämna mej aldrig(L) älskar dej som fan! du kom som en vind du var som en prins. la ya!L() Min Ängel<3 en ängel utan vingar!(L) min bby. slå mej bebis en gång till. finns ingen som dej! utan dej skulle jag dö! hoppar du så hoppar jag<3 det vackraste jag evt osvosv. vi föralltid!(L) lämna mej aldrig. 2 cool 4 u. u'r worth more than nothing. är hellre med dej än har sex med spännis(L)<33 du och jag mot världen... när alla andra sviker så finns du kvar! vi mot allt! du är söt som socker, min personliga heroinsort(twilight, 2008) utan dej är jag inget!<3 du är min bh, sitter nära hjärtat och är bra som stöd! 4ever and ever bby. flickan i mitt liv. she's the one drdrddttdt. i'm the king of the world! faking gay man. men min faking gay man<3 allt med dej är perfekt, utom dina fel½!<3 nobody's perfect. i'm nobody. bättre och bättre dag för dag, duduidiu. främling, vad döljer du för mej. i dina mörka ögon. en svag nyans va ljus nånstan men ändå. gott nytt år!(L) glad påsk älskling, vi föralltid!



HAHAHAHAHAHAHHAHAH OGM DET HÄR ÄR HUMOR

kisses/emma

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gillar eran blogg:)

kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-06-08 @ 20:44:06
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback