emma: det blir inte bättre av att du står där

nu blir det snart att dra iväg till joypeak.
Tänkte ta en gratisbuss men då framförde mamma att hon kunde skjutsa oss. Bussigt.

idag har....låt mig tänkaINGET hänt, förutom att den första sommarlovsdagen har passerat förstås. Men har ju ett gäng framför mig så det gör nog kanske inte såååså mycket.


Jag<3

HAHAH SKOJA BARA sådär skulle jag aldrig skriva. Seriöst. Men nu var jag ju inte seriös så nu skrev jag det?
men seriöst, VARFÖR skriver vissa typ "jag<3", vaddå för att dom typ älskar sig själva eller vad???? Ser så fucking amazing fult ut att jag och Olivia ibland bara brukar sitta och skratta framför datorn åt det. Länge. Väldigt länge.

kissssses/emma

Kommentarer
Postat av: marcus

nu är dom 5 finalisterna valda,titta in och kolla.Om du inte är vald är det bara att försöka nästa gång,men jag hoppas du rösta iallafall =).

2009-06-14 @ 00:08:54
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/
Postat av: alle

fräsch =)

2009-07-02 @ 16:15:44

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback