emma: en saknad... HAHAH SKOJA BARA

Eftersom jag har ett mysterium att lösa måste jag genast springa hit och berätta det för alla här på bloggen.

Min mascara har försvunnit spårlöst! Det inträffade för några dagar sedan.... jag använde den på dagen, och senare kunde jag inte hitta den. Vid den tidpunkten så hade jag ett väldigt stökigt skrivbord, så jag tänke att den kanske låg under alla saker där någonstans. Men icket. Idag då jag städade hela mitt skrivbord, kunde jag bara konstatera: den var inte där. Jag har tittat överallt: under skrivbordet, under sängen, i sängen, i olivias rum, i badrummet, ja till och med i sopkorgen har jag tittat. Men ingenstans kan denna mascara finnas.
Var kan den vara? Vad kan ha hänt med den?

Är du synsk eller bara har ett bra förslag där jag kan leta: kommentera genast. Tack på förhand.

kisses/en väldigt orolig emma


;(;(;(;;((;;((;;(;(;((;((u)(u)(u)(u)(u)(u) MISS U SOOOOO MUCH

Kommentarer
Postat av: amanda

är den bra ? :)

2009-06-14 @ 17:07:40
URL: http://twoblondiiner.blogg.se/
Postat av: amanda

är den bra ? :)

2009-06-14 @ 17:07:43
URL: http://twoblondiiner.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback