emma: I can't belive I was blind once again

okej.... i need to sleep.
... men först ville jag visa den här fina teckingen jag gjorde på konfan idag.

Vi skulle rita och skriva platser där vi kände oss oroslösa eller typ lugna eller nå shit.
Jag kan förklara min teckning för att... bara för att.

Hjärtat betyder kärlek, och när man älskar någon totalt och fullständigt och man kan dela allt med den, ja då känns det i alla fall för mig som att allt är lätt. Samma sak med de 2 streckgubbarna som håller varandra i handen. Noterna står för musik och den sovande gubben för att.. sova. Innabandygubben står för innebandy, när jag spelar det ja då existerar det inte något annat. Och himlen ritade jag dit för att jag tycker att saker och ting verkar lättare på natten.

Vad jag däremot inte ritade dit, eller berätttade om var dreamhack. Jag har seriöst aldrig känt mig så bekymmerslös som då. Fantastiskt känsla.
miss it a lot!
dock hade caregang sitt värsta bråk någonsin där... seriöst, ett litet rum och ett väldigt trött caregang är ingen bra idé! Vi skrek som fan åt varandra och det var inte långt till tårar för nån av oss tror jag.

pusspuss
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback