emma: jag vet inte om jag känner mig själv längre

har kommit på att jag verkligen måste börja uppdatera mer, eftersom man vill läsa mer än bara ett inlägg om man går in på en blogg man läser ofta. Och eftersom jag skriver cirka ett inlägg per dag kan man ju bara läsa ett nytt inlägg, om man läser bloggen varje dag. Fattar ni?

I alla fall så har jag kommit hem från skolan nu, där vi hade elevens val som sagt. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH det suger så fett mycket, ska ha 'matlagning' imorgon med. Det var visst någon som glömde berätta att den så kallade matlagningen var no-experiment?

På måndag-tisdag ska jag i alla fall ha massage, kanske inte är särskilt kul men man får lära sig något i alla fall. Det är ju nånting det.
Blir så sur för att jag alltid har så otur om vi ska delas in i grupper osvosv. Eftersom jag blev tilldelad att gå i den i särklass sämsta klassen på brännan ser jag alltid fram mot friluftsdagar och dylikt där alla åttor ska vara med, så att jag med lite tur kan vara med mina söta bästa friends. Synd att jag aldrig har den turen. De andra carearna, som går i samma klass, hamnar förstås alltid i samma grupper osvosv medans jag, som typ aldrig träffar dom under skoltid känns det som, hamnar i nå himla random. Denna gången var inget undantag. Jag, Olivia och Lina hade med mening önskat exakt samma saker för att få vara med varandra. Jo, vad händer? Olivia och Lina hamnar med varandra i den gruppen som visar sig vara mycketmycket roligare än den jag hamnar i. Film, som Olivia och Lina fick, ville dom inte ens ha, det var jag som tvingade dom till det.
Är det rättvist? NEJJJJ::(:(:::(::(:((:

Jaja, har klagat färdigt nu typ. Blev sur när jag tänkte på hur orättvist mitt liv är så jag har ingen lust att skriva mer nu.

ÅHHH jag kan lägga in en låt också bara för att ni ska klaga det är nämligen DARIN woho den låten gör mig ledsen. Ja, är det nåt fel med det? Kaxxar du eller? Nej tänkte väl det.

WHY DOES IT RAIN


I can't believe
That we are not together anymore
Something in his eyes
I've never seen before
It took me by surprise
When he said
"I'm not in love anymore"


Jag ville inte låta alltför 'lebbig' så jag tog mig friheten att fixa lite.

kissssessss/emma



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback